Terve,voinko ostaa jonkin kirjaston kirjan (jos en löydä sitä mistään kirjakaupasta?)

Kysytty

terve,voinko ostaa jonkin kirjaston kirjan (jos en löydä sitä mistään kirjakaupasta?)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokoelmasta poistettuja kirjoja voi ostaa, mutta vielä kokoelmassa olevat kirjat eivät ole myytävänä. Kirjastoissa on yleensä myyntihyllyjä tai -kärryjä, joista ostettavat kirjat löytyvät. Kokoelman kirjoja ei voi myöskään etukäteen itselleen varata. Kirjoja, joita ei enää löydy kirjakaupasta, voi löytyä antikvariaateista ja kirpputoreilta tai nettihuutokaupasta www.huuto.net.