Terve! Olen tässä jonkin aikaa koittanut googlettaa yhtä kirjaa jonka nimeä en muista, eivätkä hakusanatkaan tunnu täsmäävän. Kirja oli kertomus agentin urasta…

Kysytty

Terve!

Olen tässä jonkin aikaa koittanut googlettaa yhtä kirjaa jonka nimeä en muista, eivätkä hakusanatkaan tunnu täsmäävän.
Kirja oli kertomus agentin urasta, ilmestyi syksyllä, joko viime tai sitä edeltävänä, oli kirjailijan esikoisteos, kirjailija työskenteli supossa ja kuoli muistaakseni syöpään vähän kirjan julkaisun jälkeen. En silloin laittanut tätä teosta ylös ja nyt kiinnostaisi lukea tämä teos.

Vastaus

Vastattu

Supossa hän ei työskennellyt, mutta muuten tuntomerkit täsmäävät syksyllä 2018 ilmestyneeseen Timo Lieneen muistelmateokseen:

Liene, Timo. (2018). Irtoviiksimies: Erään suomalaisen sotilastiedustelijan elämä. Helsinki: Kustannus Oy Suomen Mies.