Terve Mikä mahtaa olla joskus 90-luvulla Casiolla soitetun, yksinkertaisen kappaleen nimi ja tekijä? Kappaletta soitettiin radiossa kohtuullisen paljon,…

Kysytty

Terve

Mikä mahtaa olla joskus 90-luvulla Casiolla soitetun, yksinkertaisen kappaleen nimi ja tekijä? Kappaletta soitettiin radiossa kohtuullisen paljon, mielestäni radio 957:ssa. Epäilys on, että voisi olla Kari Peitsamon kappale, mutta voin muistaa väärin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kari Peitsamon skootteri -yhtyeen levyllä "Sergeant rocker rides again" on yksi albumin musiikillisesta linjasta vähän poikkeava kappale. "Rockin' on heaven's door" -instrumentaali on toteutettu yksinkertaisella kosketinsoitinsäestyksellä. Kestoltaan lyhyt simppeli melodia.

Jos muistikuvasi esittäjästä on oikea, saattaisi tämä vuonna 1991 julkaistu kappale olla etsimäsi. Vihje löytyi punkinfinland.net -sivustolta.

Kirjastomme kokoelmista Peitsamon albumi löytyi cd-painoksena. Verkossa kappale ei näyttäisi olevan kuunneltavissa,