Terve, luin joskus kirjan, jossa tarina meni suurin piirtein näin: Englannin kanaalista löytyy pehmonalle, puettuna pilottitakkiin, löytäjä alkaa tutkimaan…

Kysytty

Terve, luin joskus kirjan, jossa tarina meni suurin piirtein näin:
Englannin kanaalista löytyy pehmonalle, puettuna pilottitakkiin, löytäjä alkaa tutkimaan tapausta ja tarina kertoo kaksosveljeksistä, joista toinen ajautui Luftwaffen lentäjäksi, toinen USA:n armeijan lentäjäksi. Paljon muuta en muista.
Oma kirjastonhoitajamme suositteli kysymään, jos te pystyisitte auttamaan.
Kiitos jo etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu kirja lienee Jack Higginsin Kotkan lento (Gummerus, 1999).