Terve, Löytyykö kirjastosta (Mikkeli) autonhuoltoteoksia? Nyt kiinnostaisi erityisesti automallin Ford Fiesta 1997 koskevat kirjat.

Kysytty

Terve,

Löytyykö kirjastosta (Mikkeli) autonhuoltoteoksia? Nyt kiinnostaisi erityisesti automallin Ford Fiesta 1997 koskevat kirjat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Mikkelin kirjastoissa on autonkorjausoppaita, mutta ikävä kyllä juuri kyseiselle mallille ei ole. Englanninkielinen opas saadaan tilattua kaukolainana.