Otsikko
Tereöhtys Löytyykö runoa joka alkaa seuraavasti . . Raviradalla sen näin kun se ravas pystypäin, muoto uljas, katse vapaa menestyksen mulle takaa . . . . .

Kysytty

Tereöhtys

Löytyykö runoa joka alkaa seuraavasti . .

Raviradalla sen näin kun se ravas pystypäin, muoto uljas, katse vapaa menestyksen mulle takaa . . . . .

Vastaus

Vastattu

Hei,

Valitettavasti kysymääsi runoa ei löytynyt etsimistäni tietokannoista. Se on saattanut ilmestyä joskus jossakin esimerkiksi alan lehdessä mutta varmuutta siitä ei ole. Tällä kertaa runo jäi tuntemattomaksi.