Otsikko
Teillä löytyy Elina Kivelä-Taskisen Rytmikylvyn Pikku-kuplat musiikkikirja+cd aineistohaulla, mutta kappaletta ei ole millään kirjastolla. Onko se tarkoitus…

Kysytty

Hei,
teillä löytyy Elina Kivelä-Taskisen Rytmikylvyn Pikku-kuplat musiikkikirja+cd aineistohaulla, mutta kappaletta ei ole millään kirjastolla. Onko se tarkoitus hankkia ja koska se olisi mahdollista saada? Kirja+cd on todella hyvä teos musiikin varhaiskasvatukseen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On tulossa ainakin Pasilaan, Töölöön, Kallioon ja Rikhardinkadun kirjastoihin. Kappaleet ovat vielä käsittely-tilassa, siksi ne eivät näy vielä Helmetin puolella.