Teen tällä hetkellä freelancerina töitä Tammelle/Wsoy:lle ja tehtävänäni on etsiä Maria Veitolan Trendi-lehteen kirjoittamat kolumnit aina uusimpaan…

Kysytty

Hei,
teen tällä hetkellä freelancerina töitä Tammelle/Wsoy:lle ja tehtävänäni on etsiä Maria Veitolan Trendi-lehteen kirjoittamat kolumnit aina uusimpaan ilmestyneeseen kolumniin asti. Kansalliskirjastostosta löytyivät Trendin kaikki numerot vuoteen 2014 asti, mutta minun pitäisi vielä löytää vuonna 2015 ja 2016 ilmestyneet numerot jostakin. Kysynkin siis, että arkistoidaanko kaupunginkirjastossa lehtiä ja jos arkistoidaan, miten pääsisin niitä lukemaan/kopioimaan? Kiitos vastauksestanne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Trendi-lehti tulee moniin Helmet-kirjastoihin. Useissa kirjastoissa myös säilytetään lehdestä tänän vuoden lisäksi myös viimevuotiset numerot. Lehtiä myös lainataan, joten todennäköisesti kaikkia lehtiä ei löydy samasta kirjastosta.

Voit lainata lehdet tai käydä lukemassa niitä kirjastossa. Kirjastoissa on myös kopiokone. Tiedot lehtien sijainnista löytyvät Helmet-sivustolta:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1610484__Strendi__P0%2C2__…