Teen sukututkimusta Pätsin-suvusta Posiolta. Löytyykö kirjastosta tietoa suvusta?

Kysytty

Teen sukututkimusta Pätsin-suvusta Posiolta. Löytyykö kirjastosta tietoa suvusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pätsin suvusta löytyy Maija Pätsin ja Elsa Hyttisen kokoama Luettelo Filip Tuomaanpoika Pätsin (s. 1658) suvun jäsenistä, julk. Pätsin suku ry 1995. Julkaisu löytyy Posion kirjastosta, puh. 016-3205 234.