Teen päättötyön perheväkivallasta ja lähihoitaja auttajana siinä, mistä kirjasta/kirjoista löytäisin eniten tietoa? kiitos!

Kysytty

teen päättötyön perheväkivallasta ja lähihoitaja auttajana siinä, mistä kirjasta/kirjoista löytäisin eniten tietoa? kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy useita teoksia perheväkivallasta. Voit hakea aineistoa Internetissä osoitteessa www.helmet.fi. Kirjoita hakukenttään väkivalta auttaminen, niin saat osuvimman hakutuloksen, josta mainittakoon esim. Sirkka Pertun kirjat Perheväkivalta auttamistyössä: opas ammattihenkilöstölle (1999) ja Väkivaltaa kokeneiden auttaminen: opas ammattihenkilöstölle (1998).