Teen opinnäytetyötä tällä hetkellä työhyvinvoinnista ja työttyytyväisyydestä. Osaisitko suositella jotain tietokirjoja, jotka käsittelisivät näitä aiheita?…

Kysytty

Hei,

Teen opinnäytetyötä tällä hetkellä työhyvinvoinnista ja työttyytyväisyydestä. Osaisitko suositella jotain tietokirjoja, jotka käsittelisivät näitä aiheita? Tarvitsisin noin 5 - 7 kirjaehdotusta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suosittelen, että etsit itse Helmet-tietokannasta. Sekä työtyytyväisyys että työhyvinvointi ovat molemmat asiasanoja, joita voi käyttää tiedonhaun apuna. Hae vaikka yhdellä termillä kerrallaan ja kirjoita hakusanahakuruutuun. Klikkaa Löytyi-otsikon alla olevaa sanaa aihe (suluissa oleva numero kertoo löytyneiden teosten määrän), kohdista haku tietokirjoihin. Jos haluat vain suomenkielisiä, rajoita haku kielen mukaan. Järjestä vielä hakujoukko uutuusjärjestykseen klikkaamalla Järjestysrivillä olevaa sanaa vuosi. Käy viitteet läpi ja varaa itsellesi kiinnostavat. Kirjan kuvailussa asiasanat kertovat aiheista, joita kirja käsittelee. Kun klikkaat kirjan kansikuvaa, saat luettavaksesi kirjan takakansitekstin.