Teen koulussa kirjaesitelmää, ja pitäisi löytää kirjailja Richard Osbornesta henkilötiedot, tuotantoa ja arvostukset...

Kysytty

Teen koulussa kirjaesitelmää, ja pitäisi löytää kirjailja Richard Osbornesta henkilötiedot, tuotantoa ja arvostukset...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Richard Osborne on kirjoittanut alun perin Yhdysvalloissa julkaistun teoksen Basic Instinct, joka on suomennettu nimellä Basic instinct : vaiston varassa (Hyvinkää: Book Studio, 1992, suom. Heikki Sarkkila).

Henkilötietoja tai muita teoksia ei löytynyt internet-hauilla eikä Mikkelin kaupunginkirjaston hakuteoksista. Kirjan pohjalta tehdyn menestyselokuvan arvosteluja voi lukea esim. http://www.arvostelut.net -sivustolta.