Teen gradun sähköisestä portfoliosta - tarkempi rajaus on vielä hakusessa. Minkälaista tietoa sähköisestä portfoliosta on saatavissa?

Kysytty

Teen gradun sähköisestä portfoliosta - tarkempi rajaus on vielä hakusessa. Minkälaista tietoa sähköisestä portfoliosta on saatavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmasta löytyy ainakin seuraavanlaista kirjallisuutta:

Niikko, Anneli: Portfolio oppimisen avartajana
Taube, Karin: Portfolio: oppimisen suunnittelu ja arviointi
Portfolio: Miten aloitin
Portfolion monet mahdollisuudet / Pirjo Pollari, Marja Kankaanranta, Pirjo Linnakylä

Lisäksi Hattulan kirjaston kokokelmasta löytyvät:

Härkönen, Pekka: Portfolio-käsikirja
Portfolioita verkossa = Portfolios on the web

Voit itse kokeilla hakua kirjaston kokoelmatietokannasta esim. hakusanoilla portfoliot, verkko-opetus, verkko-opiskelu.

Lisäksi voit tulla kirjaston asiakaspäätteille tekemään hakuja yliopistokirjastojen Linda-tietokannasta. Lindan kautta löytyy esim.

E-portfolios for lifelong learning and assessment / Darren Cambridge 2010.
Building E-portfolios using PowerPoint : a guide for educators / Kathleen K. Montgomery, David A. Wiley 2008.

Kaukopalvelumme kautta voit tilata aineistoa yliopistokirjastoista sekä muista Suomen kirjastoista.