Tässä elämän ollessa iltapuolella palaa moni asia mieleen, istuin saunan lauteilla ja hyräilin yhtäkkiä sanoja:"siipeis varjoon minä turvaan, aina, aina, kun…

Kysytty

Hei. Tässä elämän ollessa iltapuolella palaa moni asia mieleen, istuin saunan lauteilla ja hyräilin yhtäkkiä sanoja:"siipeis varjoon minä turvaan, aina, aina, kun vaara eessä on ". kokonaisena asiaa en saa palautettua mieleen, sillä laulua laulettin n 60 vuoitta sitten eräässä oppilaitoksessa. Olen yrittänyt eri lähteistä asiaa selvittää löytämättä, enkä ole varma onko sanat ihan oikeassa muodossa. Löytääkö kirjastonhoitaja vastauksen, jään mielenkiinnolla odottamaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei löytynyt näillä tiedoilla yhtään laulua, joka olisi sopinut kuvaukseen.