Tarvitsisin vinkkejä 10-vuotiaalle sopivista ihmisen anatomiaa ja seksuaalisuutta käsittelevistä (tieto)kirjoista.

Kysytty

Tarvitsisin vinkkejä 10-vuotiaalle sopivista ihmisen anatomiaa ja seksuaalisuutta käsittelevistä (tieto)kirjoista.

Vastaus

Vastattu

Aiheesta on julkaistu melko paljon tietokirjoja. Tässä muutamia poimintoja viimeisen kymmenen vuoden aikana julkaistuista opuksista:

MacDonald, Matthew: Näin kehosi toimii : käyttäjän käsikirja

Virtanen, Riikka: #hyväälovee : paras facktakirja murrosikään

Cox, Lizzie: Pojan kirja  (löytyy myös Tytön kirja)

Kekkonen, Joonas: Pakko kysyä : ohjeita seksiin, kasvuun ja seurusteluun Poikien Puhelimesta

Plaisted, C. A.: Poikien jutut (myös Tyttöjen juttuja)

Greenwood, Elinor: 100 % minä

Harris, Robie H.: Nyt puhutaan seksistä : kirja kasvamisesta, ruumiin muutoksista, seksistä ja terveydestä