Tarvitsisin tietoa työpaikkaruokailusta Euroopassa sekä terveystilanteesta Euroopassa ravitsemuksellisesta näkökulmasta.

Kysytty

Tarvitsisin tietoa työpaikkaruokailusta Euroopassa sekä terveystilanteesta Euroopassa ravitsemuksellisesta näkökulmasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymykseen työpaikkaruokailusta Euroopassa on jo kerran vastattu. Kysy kirjastonhoitajalta -arkistosta löydät hakusanalla työpaikkaruokailu vastauksen.
Myös ravitsemuksesta Euroopassa löytyy kirjoista:

Mikkola, Liisa
Näin syödään EU-maissa : Euroopan unionin jäsenvaltioiden ruoankäyttö ja ruokavalioiden tyypillisimpiä piirteitä. 1999.
Kauppa- ja teollisuusministeriön tutkimuksia ja raportteja 16/1999

Roos, Gun
Disparities in food habits : review of research in 15 European countries
Helsinki : National Public Health Institute, Department of Epidemiology and Health Promotion, 1999.
Kansanterveyslaitoksen julkaisuja. B, 24/1999.

Aleksista löytyi artikkeli:
Aaltonen, Meri: Kulttuurierot näkyvät kuolintilastoissa. (Ravitsemus ja terveys
Euroopassa. TEE 1995:7, s.42-43.