Otsikko
Tarvitsisin tietoa peruskoulun kouluruokailusta, varsinkin viihtyvyydestä ja sen merkityksestä ja kehittämisestä.

Kysytty

Tarvitsisin tietoa peruskoulun kouluruokailusta, varsinkin viihtyvyydestä ja sen merkityksestä ja kehittämisestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouluruokailusta löytyy runsaasti aineistoa HelMet tietokannasta http://www.helmet.fi
Valitse aihehaku ja kirjoita asiasana kouluruokailu.
Rajaa hakua palkista voit rajata hakutuloksia ilmestymisvuoden mukaan.
Myös Viikin tiedekirjaston kaikille avoimesta eViikki tietokannasta löytyy runsaasti aineistoa, sekä kirjoja että lehtiartikkeleita. http://www-db.helsinki.fi/eviikki/Welcome.html
Voit käyttää asiasanaa kouluruokailu

Esim.
Peruskoulujen ja lukioiden kouluruokailun tila vuonna 1997 ja kouluruokailun haasteet / [toimittaneet Marja-Liisa
Dahlstedt, Jaana Levo]
Helsinki : Efektia : Suomen kuntaliitto, 1999

Urho, Ulla-Marja
Yläasteen kouluruokailu 2003 : selvitys peruskoulun 7-9 -luokkien oppilaiden kouluruokailusta / Ulla-Marja Urho, Kaija Hasunen
Helsinki : Sosiaali- ja terveysministeriö, 2004 (Edita)