Otsikko
Tarvitsisin tietoa pakkokeinoista (eristäminen, lepositeet, pakkolääkitys jne.) psykiatrisessa hoidossa. Mistä löytyisi?

Kysytty

Tarvitsisin tietoa pakkokeinoista (eristäminen, lepositeet, pakkolääkitys jne.) psykiatrisessa hoidossa. Mistä löytyisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy asiasanahaulla "pakkokeinot" Mielenterveyden keskusliiton julkaisema teos Koppiin ja kahleisiin?: Psykiatrisen potilaan eristäminen laitoksissa, vuodelta 1997. Asiasanahaulla "pakkohoito" löytyy mm. teos Välimäki, Maritta: Psykiatrinen hoitotyö muutoksessa, vuodelta 2000.

Internetin google.fi -hakukoneella löytyy myös aiheesta useita sivuja haulla "pakkokeinot".