Otsikko
Tarvitsisin tietoa kirjailija Hannu Niemisestä, kirjoittanut kirjan Jää solmussa. Onko kirjoittanut muuta? Mistä löytyisi tietoa? Kiitos!

Kysytty

Tarvitsisin tietoa kirjailija Hannu Niemisestä, kirjoittanut kirjan Jää solmussa. Onko kirjoittanut muuta? Mistä löytyisi tietoa?
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

FENNICA-tietokannan mukaan se Hannu Nieminen joka on kirjoittanut Jää solmussa -kirjan on kirjoittanut myös
- Dunk-juttu : kuunnelma lapsille ja koko perheelle (1991)
- Ikkuna maailmaan Valitut palat 1945-1995 (1995)
- Produkt och miljö 1 (1991)
- Rikki (velox-paperille vedostamisesta) (1996)
- Snobin kirja (1994)
- Tuote ja ympäristö : 1 : Yleisjakso (1989, ajantas. 1992)

Muiden samannimisten tuotantoa voi tarkistaa samasta lähteestä, https://fennica.linneanet.fi/