Otsikko
Tarvitsisin tietoa kirjailija Anita Brooknerista ja hänen teoksestaan Perhe ja ystävät.

Kysytty

Tarvitsisin tietoa kirjailija Anita Brooknerista ja hänen teoksestaan Perhe ja ystävät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielistä tietoa Anita Brooknerista löytyy mm. kirjoista Ulkomaisia nykykertojia 1, 1998 ja Kissansilmä:angloamerikkalaisia naiskirjailijoita 1970-80-luvuilla, 1991. Tiedot kirjoista saat Kuopion kaupunginkirjaston aineistohausta (yhdistelmähaku) http://kirjasto.kuopio.fi/riimi/zgate.dll
Valitse hakutyypiksi asiasana ja asiasanaksi Brookner, Anita. Kannattaa myös tutustua Kuopion kaupunginkirjaston käsikirjastokokoelmaan mm.seuraaviin teoksiin Contemporary popular writers ja Encyclopedia of world literature in the 20th century. Viittauksia Brookneria koskeviin lehtiartikkeleihin löytyy jonkin verran. Kysy kirjastosta Arvostelevaa kirjaluetteloa vuodelta 1988. Kirjaston työasemilta voit käyttää Aleksi WWW-viitetietokantaa (sisältää viitteitä suomalaisiin sanoma- ja aikakauslehtiartikkeleihin). Käytä hakutyyppeinä tekijähakua ja kohdehenkilöhakua. Seuraavasta www-osoitteesta voi olla myös jotakin hyötyä: http://www.contemporarywriters.com/authors/?p=auth19