Otsikko
Tarvitsisin tietoa käsitteestä "kolmen sukupolven ymmärrys".

Kysytty

Tarvitsisin tietoa käsitteestä "kolmen sukupolven ymmärrys".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä löytyy yksi suomenkielinen dokumentti, jossa käsitellään aihetta http://www.sosiaalikollega.fi/hankkeet/mielenterveyshankkeet/lapsi_nuor…

Yritin googlata internetistä englanninkielisillä hakusanoilla, mutta käsitteen englanninkielinen vastine ei oikein selvinnyt. Andolfi Maurizion nimellä ei myöskään löytynyt mitään mainittavaa. Voit yrittää vielä itse googlata esimerkiksi hakusanoilla family therapy generations. Kirjastoissa on mahdollista käyttää Ebsco-tietokantaa, josta löytyy myös kokotekstiartikkeleita. Ebscosta löytyy mm. artikkeli "Family Approach with Grandchildren of Holocaust Survivors" (American Journal of Psychotherapy; 2003, Vol. 57 Issue 4, p519-527, 9p) Artikkeli on siis suoraan luettavissa ja tulostettavissa kirjaston koneelta. Ota yhteyttä lähikirjastoosi. Nurmon kunnan kirjaston puhelinnumero on (06) 4196 341

Andolfi, Maurizion kirjaa Family therapy : an interactional approach löytyy yliopistokirjastoista. Kirja on mahdollista kaukolainata lähikirjastosi kautta.