Tarvitsisin (tabulatuurin kirjoitusta varten) äänitteen tai nuotit nimeltä: gimme dat ding Kiitoksia paljon, jos voitte auttaa.

Kysytty

Hei.
Tarvitsisin (tabulatuurin kirjoitusta varten) äänitteen tai nuotit nimeltä:
gimme dat ding
Kiitoksia paljon, jos voitte auttaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmista mainittu kappale löytyy ainakin seuraavilta äänitteiltä :
FINLANDERS : 20 suosikkia : Bamboleo.
FINLANDERS : Käy tanssimaan.
FINLANDERS : Finlanders.
FREAK out party : 21 loony tunes, Volume 1.
HAVE a nice day : Super hits of the `70s. Vol. 6.

Saatavuustiedot saat päkaupunkiseudun yleisten kirjastojen Plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi/