Otsikko
Tarvitsisin sukututkimusta varten tämän kirjan: Hautala, Arto: Lampin Lestin suvut 1684-1900: perheitä ja sukujuonteita Toholammin ja Lestijärven…

Kysytty

Hei, Tarvitsisin sukututkimusta varten tämän kirjan: Hautala, Arto: Lampin Lestin suvut 1684-1900: perheitä ja sukujuonteita Toholammin ja Lestijärven asutushistoriassa, Lahnalampi-sukuseura, 2002
Esim. Jyväskylän yliopiston kirjastossa näyttäisi olevan lukukappaleena mutta saisikohan sitä mistään lainaan tai ostettavaksi? Kiitos tiedoista ja arvauksista!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan saa oman kirjaston kautta kaukolainaksi kansallisesta Varastokirjastosta Kuopiosta (sijaintikoodi L2305820). Varastokirjasto lähettää kaukolainat maksutta, mutta oma kirjasto voi palvelusta jotain periä. Asia selviää, kun käyt asioimassa siinä kirjastossa, jonka kautta haluat kirjan noutaa. Kirja voi jostain yleisestäkin kirjastosta löytyä, mutta Varastokirjastosta siis ainakin.

Heikki Poroila

1 ääntä

Kommentit

Kuinka saisin yhteyden "Lestin ja Lampin suvut" -kirjan kirjoittaneeseen Arto Hautalaan?
Tilasin kirjan muutamia vuosia sitten häneltä. Olen hukannut sähköpostiosoitteen. En ole onnistunut jäljittämään häntä itse. Olen nyt eläkkeellä. Pikkuhiljaa olen oppinut käyttämään kirjaa, olen löytänyt äitilinjan seitsemän takautuvaa sukupolvea. Elossa on kolme lisää. Teen fakta-fiktio -sukutarinaa 1730 luvulta 1900 luvulle naislinjassa.
2018 en päässyt Lestijärvelle, olisin mielelläni hänet tavannut. Olisi muutama kysymys. ..myös Evijärven seudun sukututkimuksesta kysyisin. Tuleeko kirja?