Tarvitsisin pro gradu -tutkielmaani varten käyttöön maakuntalehtien pääkirjoituksia vuodesta 2011 lähtien. Onko niiden saaminen kauttanne mahdollista?

Kysytty

Hei!

Tarvitsisin pro gradu -tutkielmaani varten käyttöön maakuntalehtien pääkirjoituksia vuodesta 2011 lähtien. Onko niiden saaminen kauttanne mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meillä Vaasan kaupunginkirjasto-maakuntakirjastossa säilytetään pysyvästi oman alueemme eli Pohjanmaan lehdet (Pohjalainen, Vasabladet ym). Muut lehdet voidaan kaukolainata. Lehtikaukolainat toimitetaan yleensä mikrofilmirullina, joiden lukemiseen voi varata laitetta pääkirjaston Uutisalueelta. Kaukolainapyyntöjä voi jättää mihin tahansa kirjaston yksikköön kaukolainalomakkeella. Tai sitten voit täyttää kotisivuillamme olevan kaukolainalomakkeen https://kirjasto.vaasa.fi/kaukolainat