Tarvitsisin pikaisesti kirjan 'suosituimmat nuotteina 3', mutta hakupalvelun mukaan sitä ei ole lähikuntien kirjastoissa. En löytänyt myöskään kirjakaupoista…

Kysytty

Tarvitsisin pikaisesti kirjan 'suosituimmat nuotteina 3', mutta hakupalvelun mukaan sitä ei ole lähikuntien kirjastoissa. En löytänyt myöskään kirjakaupoista. Onko sitä mahdollista lainata lähikirjastojen kautta kauempaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Souvarit-yhtyeen nuottikokoelma "Suosituimmat nuotteina 3 : Rakkaus Lappiin" - jos tätä nyt tarkoitetaan - löytyy ainakin pääkaupunkiseudun HelMet-kokoelmasta ja on hyllyssä Tapiolan kirjastossa. Sieltä sen saa kaukopalveluna, jos ei ole ihan päivän päälle kiire.

Olisi kuitenkin helpompaa ja luultavasti nopeampaa etsiä sitä tarvittavaa sävelmää, joka voi olla jossain muussakin nuottikokoelmassa. Kysyjää ehkä lähimpänä olevasta suuremmasta kokoelmasta (Forssa) ei juuri tätä kokoelmaa nro 3 löydy (kyllä muita osia), mutta ehkä jokin muu sopiva, joten soitto sinne etsityn kappaleen nimen kera voisi olla järkevä teko (p. 03-4141 5405).

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto