Tarvitsisin opintoihini liittyen dvd:n/videon, jossa käsitellään aikuisopettajuutta, tai oppimista aikuisena. Dvd voi olla esim. komedia, draama, kotimainen,…

Kysytty

Tarvitsisin opintoihini liittyen dvd:n/videon, jossa käsitellään aikuisopettajuutta, tai oppimista aikuisena. Dvd voi olla esim. komedia, draama, kotimainen, ulkomainen. Löytyykö kirjaston kokoelmista tällaista tallennetta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pikaisesti tulee mieleen ainakin kotimainen elokuva Vieraalla maalla. Romanttisessa komediassa mies on ihastunut maahanmuuttajien kielikurssin opettajaan.
Good morning, Vietnam -elokuvaan sisältyy mm. kohtauksia, joissa paikalliset opiskelevat englantia vauhdikkaan tiskijukan opastuksella. Klassikoista ainakin My Fair Lady käsittelee oppimista aikuisena.