Tarvitsisin lauseen Oswald Spenglerin teoksen ruotsinnoksesta, Västerlandets undergång. Kyseinen lause on suomeksi ”luonnon tunnus on ulottuvuus, mutta ei…

Kysytty

Moi,

tarvitsisin lauseen Oswald Spenglerin teoksen ruotsinnoksesta, Västerlandets undergång. Kyseinen lause on suomeksi ”luonnon tunnus on ulottuvuus, mutta ei suunta", ja löytyy teoksesta Spengler 2002, s. 109. Löytyisikö millään kokoelmista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sivulla 184 Spenglerin Västerlandets undergång, del 1, luvussa 2 on lause åNaturen står vid sidan av tiden, med utsträckningens egenskap men utan riktning.