Tarvitsisin laulun Jesus Loves Me suomenkieliiset sanat, tämän ensimmäisen säkeistön, ja tiedon suomentajasta. Jesus loves me! This I know, For the…

Kysytty

Tarvitsisin laulun Jesus Loves Me suomenkieliiset sanat, tämän ensimmäisen säkeistön, ja tiedon suomentajasta.

Jesus loves me! This I know,
For the Bible tells me so.
Little ones to Him belong;
They are weak, but He is strong.

Chorus:

Yes, Jesus loves me!
The Bible tells me so.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti Pyhäkoululauluja-kirjan laulu numero 159.
Kirjassa ei mainita suomentajan tietoja.

"Jeesus mua rakastaa, Raamattu sen ilmoittaa
Vaikka olen heikkokin, Hän mua hoitaa hellimmin.
Mua Jeesus rakastaa, mua Jeesus rakastaa
mua Jeesus rakastaa - niin Sana opettaa."

Kaksi jälkimmäistä säkeistöä löytyy k.o. kirjasta.

http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=pyh%C3%A4koululauluja&searchsc…