Otsikko
Tarvitsisin lainaan Lukio 1 kirjoja , Open road,course 1 ja Psykologia!(Lonka ,Hakkarainenjne..WSOY).Esim.Töölön kirjastoon?

Kysytty

Hei,

Tarvitsisin lainaan Lukio 1 kirjoja , Open road,course 1 ja Psykologia!(Lonka ,Hakkarainenjne..WSOY).Esim.Töölön kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseiset kirjat ovat lainassa Töölön kirjastosta. Open road kirjaan kohdistuu jo 16 varausta, eli ei löydy mistään pääkaupunkiseudun kirjastoista vapaana. Lonkan Psykologia 1:stä on vuoden 2009 painoksesta yksi varaus. Kirjasta löytyy myös vuoden 2005 painos, joista yksi kappale olisi tällä hetkellä hyllyssä Rikhardinkadun kirjastossa.