Tarvitsisin lähdeluetteloa varten seuraavien juttujen sivunumerot. Helsingin Sanomien arkistohaku ei niitä näköjään näytä. Aittokoski, Heikki (2001). Hyvä…

Kysytty

Hei!

Tarvitsisin lähdeluetteloa varten seuraavien juttujen sivunumerot. Helsingin Sanomien arkistohaku ei niitä näköjään näytä.

Aittokoski, Heikki (2001). Hyvä dubbaaja vie sanat suusta. Helsingin Sanomat 20.2.2001

Helsingin Sanomat (2002). Kansainvälinen Astrid Lindgren -palkinto Potter-kääntäjä Jaana Kaparille. 6.6.2002

Kantele, Kalevi (2003). Tv-ohjelmien tekstitys oli kulttuuriteko. Helsingin Sanomat 28.12.2003

Kaikki taitavat olla kulttuuriosastolta.

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasasn kaupunginkirjastossa on käytössä kaksi kotimaista artikkeliviitetietokantaa (Aleksi ja Arto). Näihinkin on haluamasi artikkelit kirjattu vain julkaisupäivän tarkkuudella, sivunumeroa ei mainita. Koska Helsingin Sanomat ei ole maakunta-alueeseemme kuuluva lehti, säilytämme siitä vain kuluvan vuoden lehdet. Vanhempia lehtiä voi tilata kaukolainaksi mikrofilmeinä.
Yliopiston kirjasto Tritoniassa on todennäköisesti Helsingin Sanomia haluamaltasi ajalta, joten sieltä kannattaisi tiedustella ko. vuosikertoja.