Tarvitsisin kirjallisuutta monikulttuurisuudesta ja kansainvälisyydestä päiväkodeissa: maahanmuuttajalapset, -hoitohenkilökunta, kulttuurin ja…

Kysytty

Tarvitsisin kirjallisuutta monikulttuurisuudesta ja kansainvälisyydestä
päiväkodeissa: maahanmuuttajalapset, -hoitohenkilökunta, kulttuurin
ja kotikielenopettajat jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laajaan kysymyspakettiisi löytyy runsaasti kirjallista materiaalia
Helsingin kaupunginkirjaston eri tietokannoista esim. omasta aineisto-
tietokannastamme PLUSSASTA (www.lib.hel.fi/plussa/), lehtitietokanta
ALEKSISTA, internet-pohjaisista tietokannoista ja Helsingin yliopiston
ylläpitämistä LINNEA-tietokannoista. Asiasanahaku tuottaa parhaan tuloksen
- keskeisimmät asiasanat löytyvät kysymyksestäsi.
Hyvää aiheeseen liittyvää kirjallisuutta löytyy esim. monikulttuurisuus-
ja suvaitsevaisuus aiheisesta kirjalistasta Nuorisotiedon kirjastosta
(www.alli.fi/kirjasto/).