Tarvitsisin kaikenlaista tietoa liittyen gps: sään. Minkä nimisiä kirjoja mahdollisesti voisin kirjastoista etsiä?

Kysytty

Tarvitsisin kaikenlaista tietoa liittyen gps: sään. Minkä nimisiä kirjoja mahdollisesti voisin kirjastoista etsiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-aineistohausta löytyy jonkin verran kirjoja GPS:sta. Seuraavassa joitain:
- Avaruustoiminta Suomessa : kansallinen strategia ja kehittämisen tavoitteet 2005-2007, Kauppa- ja teollisuusministeriö : Edita, 2005
-Miettinen, Samuli: GPS käsikirja, Genimap, 2002
-Henttu, Pekka:
Teos GPS - maailmanlaajuinen satelliittinavigointijärjestelmä : opas uuteen aikaan, Naviprop, 1993
-Miettinen, Samuli:
GPS vie vaivatta perille, Ajatus, 1998

Helmet-hakuun pääsee osoitteesta http://www.helmet.fi , hakutavaksi voi valita aihehausn ja hakusanaksi gps.