Otsikko
Tarvitsisin graduni kirjoittamiseen lähteeksi perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet 1994. Opetushallitus. Onko teillä kirjastossa sitä jossain arkistossa…

Kysytty

Hei!

Tarvitsisin graduni kirjoittamiseen lähteeksi perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet 1994.
Opetushallitus.

Onko teillä kirjastossa sitä jossain arkistossa josta voisi saada lainaan?

Terveisin, Sanna

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löydä tätä Helmet-kirjastoista. Kylläpä sen luulisi löytyvän sentään tästä yhteiskirjastosta:
Hakaniemenranta 6:n yhteiskirjasto

Arkistojen henkilökunta

Katariina Rouvala, erityisasiantuntija, puh. 0295 333 277
Helinä Uusitalo, erityisasiantuntija, puh. 0295 333 298
Arkistojen sähköpostiosoite

Osoitteeseen arkisto[ät]kotus.fi voi lähettää kaikki aineistoihin liittyvät yhteydenotot.

Kotimaisten kielten keskuksen, Kansainvälisen liikkuvuuden ja yhteistyön keskuksen (CIMO), Opetushallituksen ja Suomen Akatemian yhteiskirjasto sijaitsee Hakaniemenranta 6:ssa, ensimmäisessä kerroksessa.

Kirjasto on avoinna maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin 12.00–15.45 sekä torstaisin ja perjantaisin 9.00–12.00. Juhlapyhien aattoina kirjasto suljetaan kello 14.00.

Kirjasto on kaikkien käytettävissä. Kirjastosta ei kuitenkaan anneta koti- eikä kaukolainoja.