Tarvitsisin graduani varten Lohtajan Vattajanniemeä koskevat artikkelit Keskipohjanmaa-lehdestä parin vuoden ajalta. Pääkaupunkiseudulla kyseistä lehteä…

Kysytty

Tarvitsisin graduani varten Lohtajan Vattajanniemeä koskevat artikkelit Keskipohjanmaa-lehdestä parin vuoden ajalta. Pääkaupunkiseudulla kyseistä lehteä säilytetään ainoastaan viikon ajan. Kuinka pitkään arkistoitte Vaasassa Keskipohjanmaa-lehteä? Vai onko jokin toinen kirjasto oikeampi paikka tai tulisiko minun ottaa suoraan yhteyttä lehden toimitukseen? Olen tulossa Pohjanmaalle heinäkuussa, ja haluaisin käydä tuolloin lehdet läpi. Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaasan kaupunginkirjastosta löytyvät tämän vuoden alusta lähtien ilmestyneet Keskipohjanmaa- lehdet, ei sen vanhempia. Lehden päätoimipaikka on Kokkola, joten kannattaa ottaa yhteyttä Kokkolan kaupunginkirjastoon.