Tarvitsisin erään esityksen taustalle tekijänoikeuksista vapaata musiikkia. Osaisitko suositella jotain taustalle sopivaa klassista musiikkia, joka ei veisi…

Kysytty

Tarvitsisin erään esityksen taustalle tekijänoikeuksista vapaata musiikkia. Osaisitko suositella jotain taustalle sopivaa klassista musiikkia, joka ei veisi huomiota tilaisuuden puhujista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Pääkaupunkiseudun HelMet-kirjaston musiikkisivujen kautta on mahdollisuus ladata tekijänoikeuksista vapaata musiikkia omalle koneelle. Voit ennen lataamista kuunnella kappaleita etukäteen ja valita mielestäsi tilaisuuteen sopiva taustamusiikki. Musiikkia voit kuunnella ja ladata osoitteesta:
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/musiikkisivut/digimusa/