Tarvitsen yhden kirjan (jokin muu kuin Vahvaselkä I. Asiantuntijan myyntitaito), joka käsittelee neuvottelevaa myyntityötä business to business-markkinoinnin…

Kysytty

Tarvitsen yhden kirjan (jokin muu kuin Vahvaselkä I. Asiantuntijan myyntitaito), joka käsittelee neuvottelevaa myyntityötä business to business-markkinoinnin näkökulmasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aineistoa voit hakea Kyyti-verkkokirjastosta. Neuvottelevasta myyntityöstä löytyy kirjoja hakusanoilla ’neuvottelu’ ja ’myynti’. Business to business –markkinoinnista ja –myynnistä voisi hakea vaikka hakusanoilla ’yritykset’, ’markkinointi’, ’myynti’. Tässä pari kirjaa, jotka voisivat olla hyödyllisiä:

Timo Rope: Business to business –markkinointi (1998)
Timo Roune: Tuloksia ratkaisujen myyntiin (Business-to-business-ratkaisumyynti) (2008)