Tarvitsen tietoa rahojani arvosta. Esimerkikisi kolikko vuodelta 1891 kymmenen penniä ja kolikko, jossa tuhat markaa vuodelta 1960 ja markan setelit vuodelta…

Kysytty

Tarvitsen tietoa rahojani arvosta. Esimerkikisi kolikko vuodelta 1891 kymmenen penniä ja kolikko, jossa tuhat markaa vuodelta 1960 ja markan setelit vuodelta 1963 ja 10 markan seteli vuodelta 1986.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoja rahojen arvoista saat Suomen Numismaattisen yhdistyksen julkaisemasta teoksesta Suomen rahat arviohintoineen. Näitä keräilijän oppaita voi lainata esimerkiksi pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastoista. Saadaksesi lisätietoja myymisestä ym. sinun kannattaisi ottaa yhteyttä Suomen Numismaattiseen yhdistyksen neuvontaan. Puhelinnumero on (09) 662281. Internet-osoite on http://www.snynumis.fi