Tarvitsen tietoa itsereflektiosta (tai itsereflektoinnista), sattuuko pääkirjastolla olemaan mitään teosta josta voisin ammentaa itselleni tietoutta, yleinen…

Kysytty

Tarvitsen tietoa itsereflektiosta (tai itsereflektoinnista), sattuuko pääkirjastolla olemaan mitään teosta josta voisin ammentaa itselleni tietoutta, yleinen haku ei tuottanut tulosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakusanalla reflektiivisyys löytyy parikymmentä teosta Hämeenlinnan seudun kirjastoista. Löytyisikö sieltä sinulle sopivaa teosta?

Tässä linkki verkkokirjaston hakutulokseen:
https://hameenlinna.verkkokirjasto.fi/web/arena/search?p_p_id=searchRes…