Tarvitsen tiedon siitä, onko vaasalaiskirjailija Venny Kontturin käyttämää murretta tutkittu?

Kysytty

Hei,
tarvitsen tiedon siitä, onko vaasalaiskirjailija Venny Kontturin käyttämää murretta tutkittu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiaa tiedusteltiin hänen tyttäreltään, joka kertoi että murretta ei ole tutkittu ja että murre on Präntöön kielen ja Etelä-Pohjanmaan murteen sekamurre.