Otsikko
Tarvitsen sanat Jussi Raittisen kappaleeseen Samassa veneessä, mistä löytyisi?

Kysytty

Tarvitsen sanat Jussi Raittisen kappaleeseen
Samassa veneessä, mistä löytyisi?

Vastaus

Päivitetty

Jussi Raittisen kappale " Samassa veneessä" löytyy mm. cd-levyltä "Stadin kundi kaiho" ja LP-ltä "Hirvi, älä tule tielle". Sanoitusta tai nuottia emme ole löytäneet, kokonaista tekstiä ei myöskään tunnu löytyvän netistä. Alla kuitenkin kertosäe. Äänitteitä voi halutessa pyytää kaukolainaksi

"Kaikkihan me samassa veneessä ollaan, vaikka järjestys on toki saatu tähänkin jollaan; toiset soutaa ja toiset vähän melalla avittaa. Kalansaaliskin jaetaan, vaikkei ihan tasan, saa soutajat perkuujätteitä kasan, sillä solidaarisuuttahan Suomessa tarvitaan"

23 ääntä

Kommentit

Samassa veneessä on itseasiassa kappale "Konttorikantri". Julkaistu vuonna 1981 levyllä "Alavilla Mailla Hallan vaara": Kotka Rankki ohutta yläpilveä. Sävel: Kyösti Kattilakoski-Markku Lonkila, Sanat: Markku Lonkila. Sanat löytyy netistä Konttorikantri nimellä.