Tarvitsen hyvän ja kattavan kirjan eri energiamuodoista. Ei tarvitse olla teknistä tietoa, perusasiat vain. Onko olemassa tällaista kirjaa ja mistä sellaisen…

Kysytty

Tarvitsen hyvän ja kattavan kirjan eri energiamuodoista. Ei tarvitse olla teknistä tietoa, perusasiat vain. Onko olemassa tällaista kirjaa ja mistä sellaisen voisi saada?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja nimeltä Energia yhteiskunnassa / Heikki Lehto, Tapani Luoma, julk. Kirjayhtymä, Helsinki, 1998, 5. uudistettu painos, 48 sivua, näyttäsi olevan aiheesta sopiva tietopaketti. Kirjassa on käsitelty mm. lyhyesti eri energiamuotoja sekä niiden etuja ja haittoja. Kirja löytyy useimmista kirjastoista kuten monihaku http://www.kirjastot.fi/showhierarchy.asp?hid=1247 maakuntakirjastojen kokoelmatietokannoista osoittaa.