Tarkoittaako Leppävaara aik/Alberga vux Helmet-varausjärjestelmässä Sellossa sijaitsevaa kirjastoa vai jotain muuta Leppävaarassa olevaa kirjastoa?

Kysytty

Tarkoittaako Leppävaara aik/Alberga vux Helmet-varausjärjestelmässä Sellossa sijaitsevaa kirjastoa vai jotain muuta Leppävaarassa olevaa kirjastoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Leppävaaran aluekirjasto sijaitsee kauppakeskus Sellossa. Leppävaarassa ei ole muita Espoon kaupungin kirjastoja. Kirjastossa on kaksi noutopistettä: Leppävaara aik/Alberga vux ja Leppävaara mus/Alberga mus. Leppävaara aik -noutopiste sijaitsee heti pääsisäänkäynnin kohdalla ja Leppävaara mus -noutopiste musiikkiosastolla (mus = musiikki). Varatessasi aineistoa voit valita noutopisteen.