Tänä vuona ilmestynyt kirja Ryssärön historia. Kirjoittajan yhteystiedot ym olisi kiva saada.

Kysytty

Tänä vuona ilmestynyt kirja Ryssärön historia. Kirjoittajan yhteystiedot ym olisi kiva saada.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ennakkotietona on, että tänä vuonna on ilmestymässä
kirja: Russarön linnake
Tekijä: Silvast, Pekka
Julkaisuvuosi: 2013 Kieli: suomi
Kustantaja: Hanko : Pekka Silvast, 2013.
Tarkempia tietoja meillä ei tästä kirjasta tai kirjoittajasta ole.

(Suomen majakkaseura on viime vuonna julkaissut kirjan:
Russarö : Hankoniemen silmä / työryhmä: Seppo Laurell ... [et al.].)