Tämä on musiikki kysymys: Ei vastaa Googlekaan. Voisitteko te löytää tiedon,koska trumpetisti Eddie Calvert vaikutti. Synt.vuosi ja kuolinvuosi. Kuinka paljon…

Kysytty

Tämä on musiikki kysymys: Ei vastaa Googlekaan. Voisitteko te löytää tiedon,koska trumpetisti Eddie Calvert vaikutti. Synt.vuosi ja kuolinvuosi. Kuinka paljon levytti levyjä??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Englanninkielinen Wikipedia kertoo, että Eddie Calvert syntyi 15.3.1922 (Preston, Lancashire, Englanti) ja kuoli 7.8.1978.

Netistä löytämäni levyluettelo sisältää Columbialle levytettyjä 45-kierroksen levyjä ja ep-levyjä vuodesta 1953 lähtien. Nämä levyt sisälsivät vain 2-4 kappaletta kukin. Näitä levyjä oli listalla 60-70 kpl.

Myöhemmin ainakin EMI on tehnyt The very best of Eddie Calvert -cd:n vuonna 2003. Song of the golden trumpet on julkaistu 2006 ja Oh mein papa ilmeisesti 2007.

Kun etsin Calvertin levyjä maakuntakirjastoista, cd:nä löytyy ainoastaan The very best of Eddie Calvert ja lp-levynä 20 golden trumpet greats.

Jos haluat tarkempia tietoja levytyksistä, kannattaa käydä tutustumassa musiikkiosaston käsikirjastosta löytyviin hakuteoksiin.