Tämä kirja katosi Opiskelijakirjaston hyllyltä ihan viikko sitten: Traindis, 1971 jonka paikka oli Yleiskokoelma 04C ja hakutermeillä Transitional. Mistä sen…

Kysytty

Tämä kirja katosi Opiskelijakirjaston hyllyltä ihan viikko sitten:
Traindis, 1971 jonka paikka oli Yleiskokoelma 04C ja hakutermeillä Transitional.

Mistä sen saisi, sillä olen tilannut ulkomailta, mutta jos se vielä muutama viikko sitten löytyi Suomesta voisin saada sen nopeammin. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Katsoin Helka-tietokannasta, että kyseistä teosta "Triandis, Harry Charalambos: Attitude and attitude change, (New York 1971)" näyttäisi kyllä olevan Opiskelijakirjaston hyllyssä jopa kolme kappaletta tällä hetkellä. Asia kannattaa varmistaa Opiskelijakirjaston henkilökunnalta p. 09 19123920.

Kirjaa ei löyty mistään pääkaupunkiseudun yleisestä kirjastosta. Helsingin kaupunginkirjasto kyllä kaukolainaa asiakkailleen materiaalia. Tämä kuitenkin edellyttää, että teos ei kuulu minkään pääkaupunkiseudun kirjaston kokoelmiin (yliopiston kirjasto, Eduskunnan kirjasto jne.). Jos opiskelijakirjaston kaikki niteet ovat kadonneet, eikä kirjaa saa mistään, kaukolainaus on mahdollinen. Kaukolainapyynnön voi täyttää myös internetissä http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/