Talvisota:Väestönsiirrot kirjaa ei voi varata, mikä on syy.

Kysytty

Talvisota:Väestönsiirrot kirjaa ei voi varata, mikä on syy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on vasta ilmestynyt ja luetteloitavana. Helmet kirjastoihin on teosta tilattu yhteensä 23 kappaletta. Heti kun ensimmäinen kirjasto on saanut teoksen lainauskuntoon, voi varauksen tehdä. Nyt ei voi kuin odotella ja käydä välillä tarkistamassa tilanne Helmet-sivulla.

0 ääntä

Kommentit

Tuomikosken teos on Taisto-kirjastoluettelon mukaan saatavissa Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastosta Helsingistä.