Tahtoisin tietää Philip Ridleystä missä ja milloin hän on syntynyt jne.

Kysytty

Tahtoisin tietää Philip Ridleystä missä ja milloin hän on syntynyt jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Philip Ridley syntyi vuonna 1960 Lontoon East Endissä, missä hän edelleen asuu ja työskentelee. Hän opiskeli maalausta St.Martin's School of Art-nimisessä taidekoulussa, josta hän valmistui vuonna 1984. Vuonna 1988 ilmestyi hänen ensimmäinen kirjansa Crocodilia.

Nämä tiedot löysin saksankielisiltä nettisivuilta osoitteesta http://www.theaterkosmos.at/conts/11autoren/philip_ridley.htm . Ridleyn henkilötietoja en löytänyt suomenkielisiltä sivuilta.