Tahtoisin tietää, onko kirjastolla lainattavissa Kyra Kyrklundin opetusvideoita (DVD). Kysely koskee kouluratsastusta,sekä videoita hänen klinikoilta pitämistä…

Kysytty

Tahtoisin tietää, onko kirjastolla lainattavissa Kyra Kyrklundin opetusvideoita (DVD).
Kysely koskee kouluratsastusta,sekä videoita hänen klinikoilta
pitämistä opetustilaisuuksista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

VHS-formaatissa löytyvät seuraavat videot: Galoppombyten / med Kyra Kyrklund, Ystad : CTV Production, cop. 1996. - Hästens form och samling / med Kyra Kyrklund, Ystad : CTV Production, cop. 1996. - Kommunikation / med Kyra Kyrklund, Ystad : CTV Production, cop. 1996. - Piruetter, passage och piaff / med Kyra Kyrklund, Ystad : CTV Production, cop. 1996. - Ryttarens sits och balans / med Kyra Kyrklund, Ystad : CTV Production, cop. 1996. - Sidvärtsrörelser / med Kyra Kyrklund, Ystad : CTV Production, cop. 1996.
DVD-sarja Training with Kyra Kyrklund on kyllä olemassa. Tarkempia tietoja löydät Kyran kotisivuilta http://www.kyrak.com.