Tahtoisin tietää löytyykö Leppävaaran kirjastosta uskonnon oppikirjaa nimeltään Tähti 5? Minulla olisi koe ja pitäisi alkaa lukemaan siihen, mutta kirja on…

Kysytty

Tahtoisin tietää löytyykö Leppävaaran kirjastosta uskonnon oppikirjaa nimeltään Tähti 5? Minulla olisi koe ja pitäisi alkaa lukemaan siihen, mutta kirja on koulussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti etsimääsi kirjaa ei ole Leppävaaran kirjaston tai muidenkaan pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmissa. Nopeimmin saat siis kirjan käsiisi, jos lainaat sitä vaikkapa luokkatoverilta joksikin aikaa.