Tahtoisin selvitää kaikki olemassaolevat lehtijutut erästä kirjaa koskien, siis arvostelut ja haastattelut. Onnistuuko tämä kirjaston kautta siten että antaa…

Kysytty

Tahtoisin selvitää kaikki olemassaolevat lehtijutut erästä kirjaa koskien, siis arvostelut ja haastattelut. Onnistuuko tämä kirjaston kautta siten että antaa aihee ja pyytää etsimään ko. tietoa kaikista Suomen sanoma- ja aikakausilehdistä vuosilta 2006 ja 2007?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa on käytettävissä kotimaiset artikkeliviitetietokannat Aleksi ja Arto. Voit tehdä haut asiakaspäätteillä tai pyytää apua kirjaston henkilökunnalta. Kertomalla tarkemmin, mistä kirjasta on kysymys voit yhdessä kirjastonhoitajan kanssa selvittää mahdolliset lehtiartikkelit.